Forrás:Pinterest

Maradj formában: 5 tipp, hogyan ne hízz el ősszel3 perc olvasási idő

Megosztom:

Az ősz beköszöntével letesszük a fürdőruhánkat és elkezdjük a felkészülést a télre. Hogyan építsd újra testedet az új szezonra, és tarts meg karcsú alakot? Segítünk.

Őszi táplálkozás

Az ősz beköszöntével lassan, de biztosan közelednek hozzánk a fagyok. Bizonyára te is észrevetted, hogy a hideg évszakban az étvágy jelentősen megnő. Miért történik ez? A magyarázat egyszerű, a szervezetnek több energiára van szüksége az egészséges testhőmérséklet fenntartásához. De sajnos a kalóriadús és káros termékek továbbra is több centiméterben rakódnak le a derékban, amitől nyárra szorgalmasan rendszeresen meg is szabadulunk. Hogyan maradj fitt ősszel? Elárulunk 5 egyszerű titkot, ami segít megőrizni az egyensúlyt még a hidegben is.

Ragaszkodj a megszokott rutinodhoz

A nappali órák egyre rövidülnek, és minden nap nehezebb reggel felkelni. De mégis érdemes erőt gyűjteni ahhoz, hogy ragaszkodjunk a megszokott rendhez. A helyzet az, hogy a szervezet már az évszakok változásával is stresszt tapasztal, és ez közvetlenül befolyásolja az emésztés sebességét és általában a jólétet. Ezért ne terheld meg további változtatásokkal. Jobb, ha megtalálod a motivációt a reggeli felkeléshez. Gondolj például egy finom csésze frissen főzött kávéra vagy a meditációra, amiegész napra feldobja a hangulatod.

Idd meg a napi vízmennyiséget

A hideg évszakban minden lehetséges módon igyekszünk melegen tartani magunkat. Beleértve a sok kávé, tea vagy kakaó fogyasztását is. Lehet, hogy abbamarad a szomjúság, vagy elkezded oltani ezekkel a forró italokkal, de ezt nem teheted meg. A napi vízmennyiség elfogyasztása érdekében vigyázz magadra, és állíts be emlékeztetőket. 

Rendszeres edzés

Igen, ősszel és télen lusták vagyunk sportolni, és az otthoni takaró alatti filmnézés a kedvenc időtöltésünkké válik. A tavasz beköszöntét viszont senki sem akarja kimerítő diétákkal fogadni. Ezért próbáljunk meg ne elfeledkezni az edzésről. Ha korábban a parkban futottál reggelente, akkor most beltérben is találhatsz alternatív kardió gyakorlatokat, mint például a lépcsőzés. És ne feledd, hogy a rendszeresség a legfontosabb.

Vigyázz a testedre

Egész évben formában lenni jobb, mint a nyár előtt kitartóan lefogyni, és tönkretenni az egészségünket, majd visszahízni a kilókat. Főleg a fűtési szezonban válik szárazzá a bőr, veszít nedvességéből és tónusából, így a hideg évszakban a lányok legjobb barátai a krémek, olajok és masszázsok.

Egyél kiegyensúlyozottan

Végül, de nem utolsósorban fontos a kiegyensúlyozott étrend. A hideg évszakban a szervezetnek nagyobb szüksége van a támogatásra, mint valaha. Együnk sok zöldséget és gyümölcsöt a vitaminokért, húst és halat fehérje miatt, hogy egyben tartsuk az izmainkat, és gabonát, hogy legyen rost, hogy segítsen az éhségünk leküzdésében.

A fő szabály pedig az, hogy szeressük magunkat az év bármely szakában, vigyázzunk a testünkre és az elménkre, függetlenül az ablakon kívüli időjárástól. Az öngondoskodás fő motivációja mi vagyunk. Nyáron és télen is örömet szerezhetünk magunknak, ezért igyekezzünk és élvezzük az eredményt.

Mindenki erről beszél - csajos.huNE MARADJ LE SEMMIRŐL!